DRIFT L 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 124 cc |
Silindir Çapı x Strok | 56.50×49.60 |
Sıkıştırma Oranı | 9.5(±0.1):1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 8.0 kW at 9000 min-1 |
Maksimum Tork | 9.0 Nm at 7500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Manuel / 5 vites |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1500±100 min-1 |
Max. Hız (km/h) | 90 |
Debriyaj Tipi | – |
ELEGANTE 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı x Strok | 52.4×57.8 |
Sıkıştırma Oranı | 9,2:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 6.2 kW at 7500 min-1 |
Maksimum Tork | 8.4 Nm at 6000 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1500±150 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 85 |
Debriyaj Tipi | – |
EXON 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 124.6 cc |
Silindir Çapı x Strok | 52.40 x 57.80 |
Sıkıştırma Oranı | 8.6:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 6.5 kW at 7500 min-1 |
Maksimum Tork | 8.8N.m/6500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1650±150 min-1 |
Max. Hız (km/h) | 85 |
Debriyaj Tipi | – |
EXON 50
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı ve Strok (mm) | 39.00 x 41.50 |
Sıkıştırma Oranı | 10,5:0,1:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maximum Güç | 2.1 kW at 7000 min⁻¹ |
Maximum Tork | – |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±100min⁻¹ |
Max. Hız (km/h): | 45 |
Debriyaj Tipi | – |
FURY 110
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 108 cc |
Silindir Çapı x Strok | 50×55.1 |
Sıkıştırma Oranı | 9,50:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 5.15 kW at 9049 min-1 |
Maksimum Tork | 7.15 Nm at 5010 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±100 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 75 |
Debriyaj Tipi | Otomatik |
LAVINIA 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 123.8 cc |
Silindir Çapı x Strok | 52.4×57.9 |
Sıkıştırma Oranı | 9.5:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 6.8 kW at 6000 min-1 |
Maksimum Tork | 9.50 Nm at 7500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±170 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 85 |
Debriyaj Tipi | – |
LAVINIA PRO 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 123.8 cc |
Silindir Çapı x Strok | 52.40×57.80 |
Sıkıştırma Oranı | 9.5:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 6.8 kW at 6000 min-1 |
Maksimum Tork | 9.50 Nm at 7500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±170 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 85 |
Debriyaj Tipi | – |
NEVADA 250
Motor Tipi | V Silindir, 4 Zamanlı, (DOHC) |
---|---|
Motor Hacmi | 248.9 cc |
Silindir Çapı x Strok | 49.00×66.00 |
Sıkıştırma Oranı | 10.0:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 13.5 kW at 8500 min-¹ |
Maksimum Tork | 16 N.m at 6000 min-¹ |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Manuel / 5 Vites |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1450 (±150) min-1 |
Max. Hız (km/h) | 110 |
Debriyaj Tipi | Islak Tip/Çoklu Plaka |
RESSIVO 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı x Strok | 56.5×49.6 |
Sıkıştırma Oranı | 11,0:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 8.4 kW at 8750 min-1 |
Maksimum Tork | 10.5 Nm at 7250 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Su Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±100 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 92 |
Debriyaj Tipi | – |
RESSIVO 250
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı x Strok | 72.00×60 |
Sıkıştırma Oranı | 11,0:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 18.5 kW at 8750 min-1 |
Maksimum Tork | 23 Nm at 6750 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Su Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±100 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 120 |
Debriyaj Tipi | – |
ROAD BOY 125
Motor Tipi | – |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı x Strok | 52.4 x 57.9 mm |
Sıkıştırma Oranı | – |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 8 kW at 8000 min-1 |
Maksimum Tork | 12 Nm at 6000 dev/dak |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Su Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | – |
Max. Hız (km/h) | 99 |
Debriyaj Tipi | – |
SFC MINI 50
Motor Tipi | Tek Silindirli, Dört Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 49 cc |
Silindir Çapı x Strok | 39.00×41.40 |
Sıkıştırma Oranı | 8.5(±0,1):1 |
Yakıt Sistemi | – |
Maksimum Güç | 2.0 kW at 5300 min-1 |
Maksimum Tork | 3.8 Nm at 5000 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Yarı Otomatik / 4 Vites |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1500±100 min-1 |
Max. Hız (km/h) | 45 |
Debriyaj Tipi | Islak Tip/Çoklu Plaka |