VIRAGO 50
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 49.6 cc |
Silindir Çapı x Strok | 39.00×41.5 |
Sıkıştırma Oranı | 10.5:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 2.1 kW at 8000 min-1 |
Maksimum Tork | 2.6 Nm at 7500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | – |
Max. Hız (km/h) | 45 |
Debriyaj Tipi | – |
VULTURE 125
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 124 cc |
Silindir Çapı x Strok | 56.50×49.60 |
Sıkıştırma Oranı | 9,5:0,1:1 |
Yakıt Sistemi | – |
Maksimum Güç | 8.0 kW at 9000 min-1 |
Maksimum Tork | 9.0 Nm at 7500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | – |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1500±100 min-1 |
Max. Hız (km/h) | – |
Debriyaj Tipi | – |
W46
Şanzıman | Otomatik |
Yakıt Sistemi | Benzin |
Motor Hacmi | 49.6 cc |
Ateşleme Tipi | CDI/Elektrikli Marş |
Yakıt Tankı Kapasitesi | 4 L |
Boyutlar (UxGxY) | 1780x640x1130 |
Soğutma | Hava Soğutma |
Batarya | 12V-6Ah |
Yüksüz Ağırlık | 83 kg |
Azami Yüklü Kütle | 233 kg |
Frenler Ön/Arka | Disk/Kampana |
Tekerlek Ölçüsü Ön/Arka | 90/70-12 Dublex |
Motor Tipi | Tek Silindir 4 Zamanlı |
Maksimum Güç | 7500 d/d2.4 kW |
WING 50
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 49.6 cc |
Silindir Çapı X Strok | 39.00×41.50 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Sıkıştırma Oranı | 10.5±0.1:1 |
Maksimum Güç | 2,5 kW at 7500 min |
Maksimum Tork | – |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1700±100 min-1 |
Max. Hız (km/h) | 45 |
Debriyaj Tipi | – |
WOW 150
Şanzıman | Otomatik |
Yakıt Sistemi | Benzin |
Motor Hacmi | 150 cc |
Ateşleme Tipi | CDI/Elektrikli Marş |
Yakıt Tankı Kapasitesi | 11 L |
Boyutlar (UxGxY) | 1950x725x1190 |
Soğutma | Sıvı Soğutma |
Batarya | 12V-9Ah |
Yüksüz Ağırlık | 138 kg |
Azami Yüklü Kütle | 288 kg |
Frenler Ön/Arka | Disk/Disk (ABS) |
Tekerlek Ölçüsü Ön/Arka | 110/80-14 Dublex 130/70-13 Dublex |
X-TREME MAX 200
Motor Tipi | Tek Silindirli, Dört Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 197 cc |
Silindir Çapı x Strok | 63.50×62.20 mm |
Sıkıştırma Oranı | 9.0:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 9.70 kW at 7000 min-1 |
Maksimum Tork | 14.00 Nm at 6000 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Manuel / 5 Vites |
Soğutma Tipi | Hava Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1450 (±150) min-1 |
Max. Hız (km/h) | 110 |
Debriyaj Tipi | Islak Tip/Çoklu Plaka |
ZFORCE 1000 SPORT R
Motor Tipi | V-Twin, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 963cc |
Dingil Açıklığı | 91×74 mm |
Maksimum Güç | 63kW/7750rpm |
Maksimum Tork | 87N.m/6750rpm |
Yakıt Tedariği | BOSCH® EFI |
Şanzıman | CVT şanzıman H/L/N/R/P |
ZFORCE 950 SPORT
Motor Tipi | V-Twin, sıvı soğutmalı, 4 zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 963cc |
Maksimum Güç | 62.6kW/7750rpm |
Maksimum Tork | 86,7N.m/5500rpm |
Yakıt Tedariği | EFI |
Şanzıman | CVT |
ZNU 50
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | 49.6 |
Silindir Çapı x Strok | 39.00×41.50 |
Sıkıştırma Oranı | 10,5:0,2:1 |
Yakıt Sistemi | – |
Maksimum Güç | 2.2 kW at 8000 min-1 |
Maksimum Tork | 2.90 Nm at 6500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Fan Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | – |
Max. Hız (km/h) | – |
Debriyaj Tipi | – |
ZT 125 – T
Motor Tipi | Tek Silindirli, 4 Zamanlı |
---|---|
Motor Hacmi | – |
Silindir Çapı x Strok | 58.7×52 |
Sıkıştırma Oranı | 12.0:1 |
Yakıt Sistemi | EFI |
Maksimum Güç | 10.7 kW at 8250 min-1 |
Maksimum Tork | 12.8 Nm at 6500 min-1 |
Ateşleme Tipi | ECU |
Şanzıman | Otomatik |
Soğutma Tipi | Sıvı Soğutma |
Yağlama Tipi | Yağ Pompası |
Rölanti | 1200±100 min-¹ |
Max. Hız (km/h) | 99 |
Debriyaj Tipi | – |